مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-09حوادث

حریق حرم سید جلال الدین اشرف(ع) خسارتی نداشت/ علت در دست بررسی است


مدیرکل اوقاف گیلان، با اشاره به وقوع حریق در قسمتی از مجموعه اداری حرم سید جلال الدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه، گفت: خسارتی را در قسمت های حرم از جمله ضریح مطهر و شبستان و تربت خانه و حسینیه اعظم مشاهده نکردیم.

- حریق حرم سید جلال الدین اشرف(ع) خسارتی نداشت/ علت در دست بررسی است ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف گیلان، با اشاره به وقوع حریق در قسمتی از مجموعه اداری حرم سید جلال الدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه، گفت: خسارتی را در قسمت های حرم از جمله ضریح مطهر و شبستان و تربت خانه و حسینیه اعظم مشاهده نکردیم.

حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ساعت 1:30 بامداد امروز شاهد آغاز آتش سوزی در قسمت آبدارخانه حرم مطهر حضرت سید جلال الدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه بودیم، اظهار کرد: عوامل اجرایی حرم مطهر اعم از خادمین در کنار گروه های مردمی و آتش نشانی و خانواده های شهدا و نیروهای انتظامی و امنیتی و سپاه و بسیج و شهرداری به محض مشاهده حادثه در محل حضور یافتند و نسبت به اطفا اقدام کردند.

وی با اشاره به ارادت مردم منطقه نسبت به این امامزاده واجب التعظیم، افزود: این حریق با مشارکت کلیه عوامل امدادی و آتش نشانی اطفا شد و طی بازدید امروز، خسارتی را در قسمت های حرم از جمله ضریح مطهر و شبستان و تربت خانه و حسینیه اعظم مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق حرم سید جلال الدین اشرف(ع) خسارتی نداشت/ علت در دست بررسی است

حریق حرم سید جلال الدین اشرف(ع) خسارتی نداشت/ علت در دست بررسی است